چرا امتیازدهندگان و تامین کنندگان باید در کنفرانس IFA(2) امسال شرکت کنند؟

کنفرانس IFA

درباب کنفرانس IFA / نویسنده: استیون بیاگلمن / ترجمه زهرا صارمی / ویرایش فنی: علی ط. ساکی

با بازگشت رویدادها به صورت حضوری، این فرصت به خاطر شرایط کرونا، برای کسانی که در بخش حق امتیاز فرنشیز هستند در چند سال گذشته هرگز به دست نیامده بود تا با همتایان خود ملاقات و ارتباط برقرار کنند و بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارند.

مجمع سالانه ۲۰۲۲ IFA[3]، بزرگترین رویداد فرانشیز برای توسعه کسب و کار و رشد شخصی، در هفته آخر فوریه برگزار می شود. این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین و مرتبط‌ترین کنفرانس برای جامعه فرنچایز، برگزار می‌شود تا همه( امتیازدهنده، امتیاز گیرنده و تامین کننده) در صنعت فرنچایز را به مراتب جدیدی برساند.

اکنون، به عنوان اولین کنوانسیون بین‌المللی سالانه IFA از زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹، رویداد امسال فرصتی ارزشمند و بسیار مورد انتظار برای شبکه‌سازی و جمع‌آوری بهترین شیوه‌ها از همتایان ارائه می‌دهد.

کنفرانس IFA بین ۲۶ فوریه تا ۱ مارس ۲۰۲۲ در مرکز کنوانسیون سن دیگو درشهر سن دیگو، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. این برنامه شامل دستور کار مفصلی از جلسات با گروههای کوچک، میزگردها، رویدادهای شبکه سازی و موارد دیگر است که همگی برای جلب توجه افراد مختلفی در دنیای فرانچایز طراحی شده اند.

رویداد امسال شامل بسیاری ازامتیازدهندگان، امتیاز گیرندگان و تولیدکنندگان است که می‌توانند دوباره دور هم جمع شوند و به چالش‌هایی که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پشت سر گذاشته‌اند، ابراز هیجان کنند.

اگرچه افزایش پروتکل‌های ایمنی ممکن است آن را کمی متفاوت از کنوانسیون‌های گذشته نشان دهد، هنوز هم برای بسیاری از کسانی که از اجتماعات مجازی خسته شده اند، یک آرامش خوشایند خواهد بود. خواه کمبود نیروی کار باشد یا مسائل زنجیره تامین، فرنچایز دهندگان، امتیازدهندگان و تامین کنندگان چیزهای زیادی برای بحث دارند و می توانند به یکدیگر کمک کنند تا بر چالش های جاری غلبه کنند.

به عنوان مثال، برخی از موضوعات گسترده ای که فرنچایز دهندگان و فرنچایزها می توانند انتظار داشته باشند که در طول کنوانسیون روی آنها تمرکز کنند، عبارتند از چگونگی توسعه برنامه های مستحکم حمایتی از امتیاز گیرندگان، اجرای شوراهای مشاوره ای فرنچایز، و توسعه بهترین شیوه های بازاریابی. موضوعات دیگر شامل گرفتن حق امتیاز چند واحدی[۴]، اقتصاد سطح واحد فرنچایز، تامین امنیت معاملات سهام خصوصی و آنچه در چشم‌انداز ادغام‌ها و تملک‌ها رخ می‌دهد، خواهد بود.

IFA همچنین بزرگترین انجمنی است که در حال حاضر در حال لابی گری و مبارزه برای حقوق در رابطه با صنعت فرنچایز است، به این معنی که فرنچایزها و امتیاز گیرندگان این فرصت را دارند که با افرادی که می توانند تأثیر قابل توجهی بر فضای کلی داشته باشند ملاقات کنند.

این کنوانسیون همچنین به صاحبان امتیاز فرصتی برای برقراری ارتباط با برخی از شرکای فروشنده برتر صنعت در سالن نمایشگاه می دهد، که تجربه خرید یک مرحله ای را برای جدیدترین و بهترین خدمات و محصولات موجود برای جامعه فرنچایز ارائه میدهد.

اکنون، از آنجایی که کسب‌وکارهای فرنچایز بر رشد تمرکز می‌کنند و به سال ۲۰۲۲ و فراتر از آن می‌نگرند، کنوانسیون IFA می‌تواند منبع ارزشمندی برای فرنچایزهای نوظهور و موجود، و همچنین برای فرنچایزها و تولید‌کنندگان باشد. زمان آن فرا رسیده است که دور هم جمع شویم، به تجارت برگردیم و تصمیماتی بگیریم که به نفع آینده صنعت فرنچایز باشد.

[۱] این یادداشت درباره کنفرانس ifa ترجمه ای است از مقاله لینک مقاله از وبسایت Forbes :

https://www.forbes.com/sites/stevenbeagelman/2022/02/14/why-franchisors-and-suppliers-should-attend-this-years-ifa-conference/?sh=54300ec3f85a

[۲] International Franchise Association

[۳] IFA 2022 Annual Convention (https://www.franchise.org/convention)

[۴] A multi-unit franchise

لینک کوتاه مطلب : https://alitsaki.ir/?p=2366
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.